המלצות

גדי וויקי פישר

וואו זו מילה קטנה לעומת החוויה שזכינו לעבור יחד עם ענת עמרם וכל קבוצתינו"אלפא" .
טיול מלמד מעשיר חוויה מדהימה שהעבירה 4 שעות כאילו עברו ארבעים דקות.
בקיצור תודה רבה ענת היה ממש כיף !!!!!

ז'אנה הלשטיין

ענת יקרה, תודה על טיול של כייף במקום כל כך קרוב , גבעת אולגה עד מכמורת, יחד עם זאת לא הייתי מגלה אותו לולא הטיול איתך. הסיפורים שלך והידע הוסיפו נופך מעניין והעשיר את הטיול וכל זה התחבר ליום מדהים ונוף משגע והפך את הזמן מטיול פשוט על שפת הים לחוויה.

כרמלה ואבי טל

רוצים לשבח ולהלל את ענת על טיול מהמם שיצא ביום הולדתי!
כפתיחה לחגיגות לא יכולתי בחירה מוצלחת יותר.
יש לה מסלולים יפים זה אמנם הטיול הראשון שלנו בחברתה אבל היי ניפגש בעוד חוויות.
ענת מכינה שיעורי בית - אתה רואה את הערך שהיא מביאה עם זה בסיפורים ומחקרים מעניינים, אם זה בהקלטה מרגשת של מרים פרץ על יד אתר ההנצחה במצפור הלבנון לזכרו של בנה אוריאל ז"ל, אם זה בבחירת דמויות ססגוניות בכפר הצ'רקסי ריחאניה ועוד.
על כל זה אומרים תודה!
מומלצת!
כרמלה ואבי טל

עירית מוזס

טיילנו בשישי האחרון - קבוצת חברות עם ענת עמרם בשמורת נחל גדור.
טיול כאילו במסלול "מתחת האף" - מוכר ומה כבר אפשר לחדש? אבל אפשר ובענק! ענק מביאה ידע עצום, אהבת הארץ ואהבת קהל ומעבירה את הכל במקצועיות ובקסם רב. הדרך המעניינת והנעימה בה העבירה את הידע והדריכה אותנו שבתה את ליבנו וללא ספק נשוב לטייל עם ענת!! ממליצה בחום, אתם תודו לי אחרי שתטיילו עם ענת!

רינת דבי

ענתי היקרה
הותרת קבוצה של 32 חברים מרוגשת ונפעמת בתום סיור בלתי נשכח בירושלים...
הידע שלך הוא פנומנאלי...
הורבאליות שלך גרמה לנו להאזין בקשב רב...
האנשים שפגשנו לאורך המסלול, עם סיפורי החיים שלהם, הפכו את הסיור לשונה מכל אלה שעשינו לפני כן...
מחכה לסיור הבא...
רינת

אסתי לבנה

קניתי אצל ענת מתנה לחג, למארחים שלנו.
היתה התלהבות מהמתנה ע"י כל הנוכחים והיה לי ממש כייף לראות את התגובות.
תודה ענת על כל היופי הזה
ואז בטיול היום בירושלים הבנתי מאיפה כל היופי הזה...
את למדת לעומק את רזי הציור הארמני וההסטוריה שלהם. בסיור בעקבות האומנות הארמנית בירושלים הפגנת המון ידע ובקיאות. העברת את הידע בצורה מעניינת ומהנה.
תודה רבה על יום נפלא

זבולון וסמדר ויצמן

ענת היקרה
ניהננו מאוד וגם החברים שהצטרפו אלינו מהטיול אליו יצאנו בהדרכתך.
ההסברים המעניינים בתחומים השונים העשירו את ידעותנו. הנופים היפים והמקומות שראינו הרחיבו את דעתנו והשרו עלינו שמחה לאחר ההסתגרות בימי הקורונה הרבים. עלינו לציין את האווירה הנעימה והטובה, היחס האישי המיוחד לכל אחד ואחת מהמטיילים.

תודה וכל הכבוד. נמליץ עלייך ונצא איתך לטיולים נוספים
סמדר וזבולון ויצמן
דליה ואיליה לוי

ד"ר מיקה קופלר

ענת היקרה,
יצאנו אתך לטיול משפחה בעקבות ימי הולדת שאנו חוגגים במשותף לבעלי ובתי הצעירה. מאחר ויצאנו לטיול עם הנכדים בגילאים שונים, תכננת עבורנו טיול בטבע, קטיף דודבנים ולבסוף ארוחה במסעדה
מיוחדת בגליל. אין ספק שהטיול היה מאתגר עבורך, ואנחנו חווינו חוויה בלתי נשכחת,
העשרת אותנו בדרך בדברי הסבר מפורטים ומרשימים. ההתאמה אלינו היתה מושלמת, עם הנכדים המאתגרים שלי והבוגרים במשפחתי.
אני ממליצה בחום רב, ומצפה לטיולים נוספים.
מודה לך מכל הלב,
ד"ר מיקה קופלר
מומחית לפיענוח ציורי ילדים
ומנתחת התנהגות ABA

בני אלרון

טיול ראשון שלי עם ענת.
שמעתי המון על הכובע של ענת כמורת דרך, עד אתמול לא יצא לי להתנסות.
עם זאת, אני מכיר אותה במסגרת של קהילת ביז עסקים.
ענת היא:
מוכשרת, עם ❤️ ענק ונשמה מיוחדת.
יצאנו אתמול לטיול גיבוש בפקיעין.
ענת בחרה בפקיעין, מערת הרשב"י, בבית הכנסת העתיק של בית זינאתי, בקטיף דובדנים ותות אפגני.
מזג אוויר משולם.
יצאנו בבוקר ושמרנו על ההנחיות.
ענת הסבירה בצורה מאוד כיפית ומקצועית.
תודה רבה ענת, 🙏🙏🙏 .
תודה על הדאגה לכל פרט ולכל צורך. ממליץ בחום.

אני אדם עם מוגבלות בראייה, ענת דאגה לכל צורך ולכל אחד, והתיחסה אלי כשווה.

בציפייה לעוד טיולים.

אריק אפק

קצת לפני שנסגרה המדינה, זכינו לטייל עם ענת בירושלים הארמנית. עכשיו גם התפרסם הסיפור בבלוג המשפחתי שלנו: אפקים מטיילים. מוזמנים...

נילי ססלר

היו לי, ועדיין יש, את העונג והזכות להיות חלק מקבוצת נטוורקינג בהנהגתה של ענת כבר למעלה מעשור.
במהלך שנים אלו זכיתי ליהנות ממספר טיולים בלתי נשכחים שענת, קרמיקאית במקצועה וטיילת ומדריכה בנשמתה, הובילה והדריכה.
כמה שמחתי כאשר ענת סיימה בהצטיינות את לימודי הדרכת הטיולים, ויכולה כעת גם רשמית להעניק לאחרים את שפע הטוב שהיא מביאה איתה.
ענת היא מדריכת טיולים שפשוט נולדה לזה. היא שופעת ידע מכל הסוגים והתחומים, וכך המטיילים אותם היא מדריכה זוכים לשמוע ספורים גיאוגרפיים, היסטוריים, אמנותיים, וגם קצת "רכילות" פיקנטית.
אם מישהו חושב שהוא מכיר את יפו, או את עכו, או אפילו את תל אביב, מומלץ לטייל במקומות אלה ואחרים עם ענת, שתגלה לכם מקומות עלומים ומרתקים ותתבל את הביקור במפגשים עם אנשים יוצאי דופן וסיפורים מרתקים.
אבל בעיקר, ענת מביאה איתה את האישיות שלה, שמקרינה הרבה טוב ורצון לתת ולהעניק, שמחת חיים וחיוכים, ואהבה גדולה לארץ ישראל- על נופיה, אתריה, וההיסטוריה שלה.
חוויה!

גיא ואיילת איילון

טיילנו עם ענת במהלך השנים האחרונות כמה פעמים והיה מעולה. ביפו ובג׳יסר א זרקא ועוד, אבל את גולת הכותרת קיבלנו בטיול בעיר העתיקה בירושלים.
הזמנו את ענת להדריך ארוע בהרכב משפחתי רחב, ובקבוצה שלנו היו כאלו שגרו בירושלים שנים רבות ושהעיר העתיקה מוכרת להם עוד מלאחר מלחמת ששת הימים, אבל ידענו שעובדות אלו לא ירתיעו את ענת מלבנות לנו משהו מיוחד שעוד לא חווינו בעבר.
ענת היא אדם אוהב אדם, ולכן ה״טיולים״ הללו תמיד שמים במרכזם אנשים מיוחדים שמשובצים במפגשים מיוחדים במהלך הטיול.
כן, יש את הידע ההיסטורי, הגאוגרפי, התיאולוגי הנרחב שהיא אוחזת בו ומאפשרת למשתתפים לקבל תמונה רחבה, עמוקה ומרתקת של האתרים בהם אנחנו משוטטים, אבל מעל הכל יש את המפגש האנושי עם דמויות צבעוניות, שובות לב ובעלות משמעות שנותנות למסע החוויתי הזה טעם ועומק שאין לו תחליף.
לא נשאר אלא להודות לה מקרב לב.